På udkik efter en billig løbecykel

Posted: juni 29, 2011 in Løbecykel
Tags: ,

 

Jeg er på udkik efter en billig løbecykel. Men jeg er lidt i tvivl om hvilken jeg skal vælge. Har søgt på nettet og lavet en del research indenfor området børnecykler.

Jeg kan se der findes 3 typer materialer man laver løbecykler i.

Løbecykel i træ
Man kan vælge en løbecykel i træ. Den laves selsagt af et materiale som er forgængeligt og appelerer til folk med en grøn profil. Hmm ved ikke om det er helt mig. Jeg ved bare at knægten gerne vil finde en billig træ løbecykel.
På nette finder jeg hurtigt frem til en internetbutik med et hav af løbecykler i træ. Den hedder legehjulet.dk

Her koster den billigste træ løbecykel kun 349 kr. Så skal jeg regne med lidt fragt oveni. Med mindre jeg køber for mere end 995.

Løbecykel i aluminium til børn
Jeg kan også vælge at ofre lidt flere penge og købe en løbecykel i aluminium. Den holder helt klart bedre. Den er fortsat billig men fås i mange prislejer.
På legehjulet kigger jeg på en Hudora som kun koster 399 kr + fragt.

Løbecykel i plast
så findes der derudover en løbecykel i plast. Men det holder jeg mig fra.

Jeg dykker ned i kategorien løbecykler i aluminium. Her dinder jeg flere
kendte mærker. Puky, Mamameme, Winther mfl.

Puky løbecyklen har solide hjul og udmærker sig med en lav indgangshøjde. Det er smart for de helt små unger – som har svært ved at svinge benet op over sadel.

Tænder også ektremt meget på en Ybike som også kan købes på legehjulet.dk
Den er bundsolid og udstråler POTENS 🙂

Nåmen nu er jeg jo en utålmodig sjæl – og det er du sikkert også der læser.
Vil du vide jeg købte til min søn?

Ja selvfølgelig vil du vide hvilen løbecykel jeg valgte.

Følg min anvisning. Køb en billig alumiums løbecykel på Legehjulet. De har ydet mig en kanon service.

 

 

 

http://legehjulet.dk/9-billige-lobecykel

Der er lukket for kommentarer.