Digger betyder super underholdning

Posted: september 13, 2011 in rolly toys traktor
Tags: , ,

Første gang jeg hørte ordet Digger, forstod jeg ikke helt hvad min søn mente. Ja det var noget med at grave, var jeg med på. Men da jeg så kiggede på billedet forstod jeg hvad han mente.

Digger er en gravemaskine til børn
Nå men man lærer jo hver dag. Og det gik så op for mig at digger var en gravemaskine. Nu er det jo lidt svært at se på et billede hvor stor sådan en krabat er – se selv

Rollytoys digger

Digger fra rollytoys kan købes på legehjulet.dk

Ja det er jo rent faktisk sådan, at min søn kan sidde på den. Ser man det. Så giver det jo pludselig mening. Den står til lidt over 400 kr på Legehjulet.dk – og i første omgang da jeg så billedet tænkte jeg – hmm er det ikke dyrt for en lille gravko.

Han fik Diggeren i fødselsdagsgave
Nå men, jeg bestilte så denne RollyToys digger og jeg må sige. siden da har min søn nærmest haft hård hud i bagdelen. Sagt med et smil. Han elsker den gravko som man næsten ikke kan elske noget legetøj. Hver dag runder han sandkassen, og skal lige ud og flytte et 2-3 kubikmeter sand ud på græsplænen. Hmmm lidt irriterende for mig, der skal grave det tilbage i sandkassen …men sådan er det jo. Men hvor er det dog skønt at se ham lege. Han elsker den. Og selvom han har været ganske hård ved den, så holder den faktisk utrolig godt.

Jeg kan afslutningsvis kun sige. En Digger betyder mange timers sund underholdning for dit barn.

Køb en Digger til dit barn her 

Der er lukket for kommentarer.