Pis Julen Er Lige Rundt Om Hjørnet

Posted: november 9, 2011 in Ikke kategoriseret

Jeg begynder så småt at gå lidt i panik. Hvad skal jeg give til ungerne? De er jo ved at være hhv. 2 og 3 år. Konen og jeg lurer på om man skal give dem en sandkasse – men tænker også det måske er for kedeligt for dem. Desuden elsker katte sandkasser – så det bliver hurtigt min undskyld for at finde på noget andet.

Tøj kunne være en anden mulighed. Det er også bare sådan noget man bare køber til dem. De mangler noget, og så køber man det. Man vil jo helst ikke have de skal ligne nogle lasede unger.

Motion er godt
Jeg vil give dem motion tænker jeg. De skal ikke gå hen og blive flommede. Og så tænker de fleste. Jamen de kan da ikke få klikkekort til fitness. Nej da. Jeg vil såmænd købe en løbecykel til dem. Det må selvfølgelig godt være en billig puky løbecykel. For den har jeg hørt så meget godt om. Når først ungerne har sådan en cykel at tæske rundt på – så behøver jeg absolut ikke bekymre mig mere.

Bingo. Så er den julegave på plads.

Der er lukket for kommentarer.