Jeg anbefaler Wheely bug som fødselsdagsgave til de 2 årige

Posted: marts 11, 2012 in Ikke kategoriseret
Tags: ,

Jeg har lige været på Legehjulet.dk og købt mig en billig Wheely Bug til min to årige datter. Man forstår slet ikke hvor mange timers god leg hun har fået siden gaven.

Det skønne ved denne wheely bug er at den kan rulle i alle retninger. Hun kan derfor ændre retning uden problemer – og drøne rundt i stuen.

Pas på de Uoriginale Wheely bug
Jeg var blevet advaret om man skal passe på der florer kopi wheely bugs. Derfor undersøgte jeg nøje om Legehjulet.dk også var kopi Wheely Bugs. Nej det er de ægte fra Carlo & CO.

Wheely Bug store og små
Jeg valgte den store model af Wheely bug. Der findes to modeller. Men den lille vokser de små poder hurtigt fra. Derfor købte jeg den store.

Wheely bug kommer i flot kasse
Da jeg gav hende kasse med de flotte tegninger udenpå – strålede hendes øjne. Og da vi pakkede den ud blev hun ællevild – bedre gave kunne jeg ikke have givet hende.

Der er lukket for kommentarer.