Wheely Bug Tiger til 3 årige er nuttet

Posted: april 18, 2012 in Ikke kategoriseret

Jeg skriver denne artikel, fordi jeg lige har købt en wheely bug tiger til min 3 årige datter. Hun har længe plaget mig om ikke nok hun måtte få et af disse nuttede rulledyr, og til sidst har jeg så måtte give efter.

Wheely Bug kører rundt med min datter overalt i vores hus. Hun elsker den overalt på jorden. Jeg kan se at hun hele tiden bliver bedre og bedre til at manøvrere rundt. I starten kunne hun kun køre forsigtigt fremad og bagud. Men nu får den for fuld gas i alle retninger.

Pas dog på mine vaser barn 🙂
Ja som du kan læse, er jeg ganske omtålelig med at hun ikke drøner ind i reolerne, så min flotte vaser skal falde ned. Men efterhånden er jeg selv blevet så “voksen” at jeg forstår at flytte tingene ind på steder hvor der ikke sådan lige kan køres ind i. Man må jo acceptere at man har børn og de skal have lov at bevæge sig.

Hvorfor lige Tigeren?
Jo altså, vi valgte tigeren, fordi min datter er fascineret af tigere. Så derfor skulle vi da også købe en wheely bug tiger.

Veninderne siger, men musen er da sødere
Ja jeg er faktisk ganske enig med dem, at Wheely Mus eller hvad vi skal kalde den – er mega nuttet. Men når ens barn peger og siger tiger om alt – så må man nogen gange bare klappe i og gå efter hvad hun ønsker 🙂
…det er jo trods alt hende der skal lege med den.

Kan du anbefale et sted at købe Wheely bug?
Jeg selv surfede rundt på nettet – og har besøgt et hav af webshops. Men endelig faldt jeg over en webshop med kørende legetøj, som faktisk har de billigste wheely bugs. Det skønne er, at jeg bor tæt på Fredericia så jeg kunne lige smutte forbi og hente den …så sparede jeg tilmeld fragten.

Der er lukket for kommentarer.