Longboard Ideelle til børn

Posted: juli 30, 2012 in Ikke kategoriseret

Nu har jeg aldrig haft den helt store fidus til skateboards. Husker selv det var mega svært at stå på som barn. Nu ser jeg pludselig naboens knægt stå på waveboards, køre på et hjulede cykler og meget andet. Det er jo nok tiderne der skifter tænker jeg.

Sønnen ønsker sig et Longboard
Da jeg først hørte ham tale om det – så havde jeg ikke den fjerneste ide om hvad et longboard kunne være for noget. Jeg tænkte måske nok mest det var noget som vindsurfere brugte. Nåmen på nettet søgte jeg rundt og fandt frem til at et longboard er et aflangt skateboard. Det over over 1 meter langt – så det er noget af et skateboard. Nå men han skal da have det longboard tænker jeg. jeg har læst på nettet, at et longboard er enormt godt at starte på. Det er super godt at cruise afsted på – pga dets størrelse gør det stabilt at køre på. Fedt tænkte jeg – genialt for min søn, som netop er en lidt forsigtig per.

Longboard på tilbud
Det er nu egentlig ikke fordi jeg er nærrig. Men jeg vil jo ikke betale mere for den samme vare. Derfor er jeg altid meget grundig i min research for at finde et godt tilbud. Det fandt jeg på legehjulet.dk. Her har de det sejeste longboard på tilbud. hvor er det bare fedt at spare penge.

Giv endelig jeres unger sådan en longboard i fødselsdagsgave eller julegave
Har i ligesom jeg, en dreng / pige der drømmer om disse skønne longboards – så kan i altså trygt købe dem. Jeres børn lærer hurtigt at løbe på dem. De skal selvfølgelig udstyres med hjelm og beskyttelsesudstyr. Men når de har det på – så er de max klar til at køre afsted. Det er god motion i en tid hvor de unge bliver mere og mere dovne.

Der er lukket for kommentarer.