Mor jeg vil have ….

Posted: oktober 26, 2012 in Ikke kategoriseret
Tags:

Ja du har hørt den før. knægten er helt ustyrlig. han vil have legetøj. det er altså slet ikke til at stoppe ham igen. Han vil bare blive ved med at plage. men heldigvis fandt du et sted hvor du kan købe løbehjul over nettet.
Han ønsker sig nemlig helt vildt et løbehjul. Nu er han jo kun 6 år gammel. Men derfor er hen helt elektrisk. Mooooorrrr når nu vi har jul, mon så ikke du vil være sød at købe sådan et fedt løbehjul til mig? Eller moaaaarrrrrr må jeg ikke bære din tallerken over – så kan det jo være du vil….
Det er nu egentlig kun godt for ham at få sådan et. Han nørder den af foran TV hver dag. Der skal motion på bordet synes jeg. Derfor er jeg også besluttet på at give ham det i gave. Nu glæder jeg mig bare til at se hans ansigt når han får det .-D

Der er lukket for kommentarer.