Gode Børne Rulleskøjter Anbefales

Posted: februar 7, 2013 in Ikke kategoriseret
Tags:

Jeg har længe ledt efter et par gode rulleskøjter til mine børn. Det som bekymrer mig er at jeg måske skal ud og købe rulleskøjter hvert år fordi deres fødder vokser. Og det kan jo hurtig blive en noget dyr fornøjelse.

Gider ikke de billige dårlige mærker

Jeg orker ikke købe noget som ikke holder. Derfor har jeg af omveje hørt at blandt andet ROOKIE laver rigtige billige børnerulleskøjter. Selvfølgelig kunne jeg sagtens finde billigere skøjter – men nu skal jeg fortælle  hvorfor jeg netop er faldet over disse.

Køb på Legehjulet.dk

Dette er BLISS børnerulleskøjter fra Rookie


Derfor kigger jeg efter Rookie Rulleskøjter

Rookie har en lang tradition for gode rulleskøjter. De har med deres serie Bliss og Shadow de har tiltænkt som ideelle børne rulleskøjter.

  • Hver skøjte dækker 3 sko numre. Det gør at mine børn kan passe dem i flere år. Det er en god nyhed.
  • De kører enormt godt og er bygget enormt robuste. Blandt andet er der fokuseret på at nybegyndere vrikker ganske meget i anklen og derfor har brug for ekstra støtte så det bliver behageligt at køre.
  • De har ventilation i støvlen – det er skønt så man ikke får våde sokker efter at have leget rundt.

Det var billigere på nettet

Det stod mig hurtigt klart, at det faktisk er billigere at købe skøjterne på nettet. Det er hurtigt at surfe rundt og tjekke priserne på tværs af netbutikkerne. Og derfor endte jeg med at købe dem her

Efter købet er ungerne lykkelige

Det var skønt at se dem pakke rulleskøjterne ud. I starten måtte jeg jo støtte dem når de skulle køre. De var selvfølgelig udstyret beskyttelsudstyr og hjelme efter alle kunstens regler – for jeg vil ikke have de falder og slår tænder ud mm. Men der gik ikke mange dage så kunne de køre. Og hold da helt fest hvor har det være et godt køb. Nu leger de rundt sammen med nabo børnene som også løber på rulleskøjter og løbehjul – og vi kan se inde fra huset, at de virkelig morer sig.

Så står du i den situation at du overvejer at købe rulleskøjter – så gør som jeg. Find et par som kan justeres over flere størrelser – feks Roces Orlando III. Køb nu lige udstyret så du beskytter barnet – så vil du ikke fortryde købet. Sunde og glade børn er bare herlige.

Der er lukket for kommentarer.