Billig Kompakt Trick Løbehjul Til Børn Får Topkarakterer

Posted: november 12, 2013 in Løbehjul
Tags: , ,

Det er sjældent jeg har set et så kompakt trick løbehjul til den pris. Dette CURB Flow er skabt solidt og der er tænkt på målgruppen (små drenge og piger).

Jeg kan rigtig godt lide at decket (dvs pladen man står på) – er afrundet så der ikke er skarpe kanter små ben kan falde over. Det er bare en af de detaljer som jeg rigtig
godt kan lide ved løbehjulet.

Følg med i denne video og så er jeg sikker på du vil give mig ret:

Det som giver vores bedste anbefalinger er:

  1. Lejerne i hjulene er af høj kvalitet. Det er ABEC-7 kuglelejer så løbehjulet kører godt. Det er ganske afgørende for især de små drenge så de kan komme op i fart uden at bruge for mange kræfter.
  2. Flot solid clamp med 4 skruer.
  3. God bremse med fjeder sikrer man stopper hurtigt
  4. Pris niveau på 649 kr, sikrer at de fleste kan være med.
  5. Det er let at samle

Der er lukket for kommentarer.