JoJoBa.dk skiller jeg positivt ud

Posted: oktober 15, 2014 in Ikke kategoriseret

En af mine gode venner har længe drevet Jojoba.dk. Her sælges en masse rigtige fede ting. Herunder retro kaffebeholdere, KRASILNIKOFF som er kendt for sin Happy mugs (glade kaffekrus) og sirlige kagefade. Der er ingen tvivl om at det som gør udslaget for hvorfor jeg synes JoJoba skiller sig ud – er fordi der satses på en nøje afmålet sortiment (hverken for meget eller for lidt) men lige præcis det sortiment som gør der er udvalgt de helt rigtige varer, som man ikke finder mange steder.

Shoppen har eksisteret siden 2009 og har godt fat i markedet for brugskunst – som man også kan se på den store tilbagevendende kundeskare – som trofast køber flere og flere ting til hjemme.
Hvad Jojoba finder interessant – smitter automatisk af på den fanskare som følger i købestrømmen.
Hvorfor så positiv?

Det man ofte ser på webshops som handler med spændende brugskunst – er det fylder shoppen op med KRAP. De tænker, her skal være MEGET – for så får vi flere kunder. Vi skal have masser af krus, tallerkener, lysestager, fade og massevis af bestik og andet godt.

Det mener jeg er totalt forfejlet. Man skal ikke have det brede sortiment – så drukner det. Man skal have det RIGTIGE sortiment – og de har Jojoba.
Høflig og servicemindet betjening

Når man køber varer her, får man en særdeles høflig betjening. Varen afsendes samme dag, og der sendes track trace så denne kan følges. Leveringstiden er kort, og byttefristen gælder ALTId. Prisen er fair, og set i lyset af det er meget specielle varer som forhandles – er det altid en sand fornøjelse at gå på opdagelse efter den næste gave ide til far, farfor mfl.


Hvorfor betaler Jojoba.dk ikke for Trustpilot?

Du finder ikke trustpilot anmeldelser på Jojoba. Det gør du ikke fordi, det koster penge at tilbyde denne service til kunderne. Da indehaveren af Jojoba personligt ikke føler Trustpilot er et validt middel til at synliggøre overfor kunderne – hvor glade andre kunder er for at handle der, har hun valgt ikke at betale for dette. Dog kan jeg med 100% sikkerhed stå inde på services her ALTID er totalt i orden.

….og derfor står jeg ved hvad jeg skriver i overskriften. Skal du handle brugskunst, så køb dem hos http://www.jojoba.dk

Der er lukket for kommentarer.